بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان، ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱+ فیلم گل| برد بزرگ برای استقلال

  • کد خبر: ۱۵۳۷۸۴
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
  • ۴
نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان، ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱+ فیلم گل| برد بزرگ برای استقلال
بازی استقلال و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی لحظاتی قبل به پایان رسید.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، استقلال و گل‌گهر لحظاتی قبل در ورزشگاه آزادی با پیروزی دو بر یک استقلال پایان یافت. آرمین سهرابیان گل گل‌گهر را به ثمر رساند و رضا میرزایی در آخرین دقیقه گل تساوی را برای استقلال به ثمر رساند.

در آخرین دقیقه مسابقه دوباره موعود بنیادی فر تصمیمی جنجالی گرفت و یک پنالتی بحث برانگیز برای استقلال گرفت. این تصمیم باعث شد تا چند دقیقه بازی متوقف شود و بازیکنان گل گهر به داور اعتراض کنند.

بازیکن گابنی گل گهر به علت حرکت غیرورزشی پس از اعلام پنالتی اخراج شد. این دیدار پرحاشیه بیش از صد دقیقه طول کشید.

استقلال با این برد ۴۳ امتیازی شد و گل گهر با قبول این شکست، ۳۷ امتیازی باقی ماند.

ویدئو گل آرمین سهرابیان به استقلال

تعداد بازدید : 1035

ویدئو گل میرزایی برای استقلال به گل گهر

تعداد بازدید : 978

ویدئو گل یامگا به گل گهر

تعداد بازدید : 907
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
واقعاً چقدر فوتبال کثیفی دیدیم خیلی پنالتی ضایعی گرفت درصورتیکه پنالتی نبودداوربه راحتی سرگل گهررابرید
اریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
اگراین زمین خوردن درمحوطه استقلال اتفاق می افتاد به بازیکن گلگهر به دلیل تمارض کارت میداد چون این برخوردها طبیعی هستس یک بازیکن وسط دوتابازیکن دیگر میدودوخودبه خود به هم برخورد میکنند مگراینکه اون دونفردفاع گل گهر ندوندویادیگربایستند که یک زمانی به این بازیکن برخورد نکنندداورناداوری کرداین روهمه کسانی که فوتبال میبینندفهمیدندوادم ازاینجورتصمیمات ناعادلانه وناداوری ازفوتبال زده میشه
اریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
ناداوری داوربرکسی پوشیده نیست چون یک بازیکن وسط دوتا بازیکن دفاع میدود واین برخوردها طبیعی هست وزمین میخوردمتاسفانه داوربه اسم ورسم ونفوذ باشگاه نگاه میکنه چون اگراین برخورد درمحوطه استقلال اتفاق می افتاد چه بسا بازیکن گلگهر به دلیل تمارض کارت هم میگرفت ازاین تصمیمات ناعادلانه وفوتبال اینچنینی زده شدیم
علیرضامهدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
من استقلالی صداتیشم،ولی پنالتی نبود،این ساپینتوبکارمانمیاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->